reklama

HAM

Infantilný úlet, alebo o tom čo mi víri v hlave pred skúškou..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Pre všetkých čo poslúchali,

aby sladko zabúvali,

pre vás jeden príbeh mám,

o psíkovi menom HAM.

Ham bol také štena živé,

zlaté, milé, hašterivé

strašne veľký nezbedník,

nedohovoril mu nik.

No jedného dňa jeho očká

zavolali \"To je kočka!\"

na mačiatko v kríku smutné.

čo roní slzy preukrutné.

Slniečko sa z neba smeje:

\"Aaaale čo sa z Hamom deje?\"

Poviem vam to jasne zkrátka

zaľúbil sa do mačiatka.

Ham sa pýta: \"Prečo tie slzy?\"

\" Snáď bol na Vás niekto drzý?

Neplačte! Bol asi blbý.

Dám mu skúsiť moje zuby! \"

\"Ale nie! Som iba sama,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

v cudzom kraji zatúľaná.

To preto mám v očiach slzy,

už nebudem, aj mňa to mrzi ...\"

Tu končí mojich riadkov pár,

z tých dvoch stal sa fasa pár.

I keď som báseň pre radosť

môj autor ma toho dosť.... !

Marek Mojžiš

Marek Mojžiš

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Neodvažujem sa napísať sám o sebe aký som. Nechcem sa chváliť.. A ani nemozem. Ze Indy? Este by si o mne zase napisal BLOG. Ale som fajn.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu