reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Mojžiš

Marek Mojžiš

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Neodvažujem sa napísať sám o sebe aký som. Nechcem sa chváliť.. A ani nemozem. Ze Indy? Este by si o mne zase napisal BLOG. Ale som fajn.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

HAM

Marek Mojžiš

HAM

Infantilný úlet, alebo o tom čo mi víri v hlave pred skúškou..

  • 7. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 607x
  • 5
Invázia zo stupačky

Marek Mojžiš

Invázia zo stupačky

Bola noc. Znudene som sedel pri TV a prepínal programy. Na jednom sa plazili obrie hady, inde oživlé mrtvoly, alebo predpotopná potvora bez končatin priletela kozmickou lodou robiť pokusy na ľudoch.. "Kto píše tie scenáre a na čom asi šlape? Dá sa to bežne zohnať?" Vypol som TV a šiel spať. Netušiac čo príde....

  • 6. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 745x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu